İçinizi Isıtacak Muhteşem Bir Kitap



Akşamları odanıza çekilip, yatağınızı şöyle bir puflayıp, loş bir ışık açıp kitap okumayı sevenlerinize önerim; Küçük Mucizeler Dükkanı. Okuduğunuz andan itibaren nasıl sürüklendiğinize kendiniz bile inanamayacaksınız. Kitabın Yazarı Debbie Macomber o kadar güzel, sade ve içten yazmış ki okurken yaşananları hissedecek hatta film izliyormuşçasına kafanızda canlandıracaksınız. Kesinlikle “Küçük Mucizeler Dükkanı” kitabının filmi çevrilmeli diye düşünüyorum.


Arka Kapak:
Kitapları bütün dünyada 140 milyondan fazla satan ve birçok dile çevrilen Debbie Macomber, yürek ısıtan romanlarıyla şimdi de Türkiye'de…

"Artık o eski tasasız kız değilim. Yaşadığım her günün değerini biliyorum. Çünkü hayatın ne kadar değerli olduğunu öğrendim... Hiçbir şeyi, özellikle de hayatı hafife almaz oldum. Artık hiçbir günümü boşa geçirmiyorum. Çektiğim acıların karşılıklarının olduğunu öğrendim..."

Hayatın içinden dört güçlü kadın...
Küçük mucizeler, büyük umutlar
Ve dostluğun iyileştirici gücüne dair sımsıcak bir hikâye...
Bu kitapta mutlaka kendinizden bir şeyler bulacaksınız!

Yazar: Debbie Macomber
Çevirmen: Ozan Aydın
Sayfa Sayısı: 480
Dili: Türkçe
Yayınevi: Martı Yayınları

Yazan: Buket